poniedziałek, 30 czerwca 2014

#19

Cześć kochane :*
Mój dzisiejszy limit wynosi 500 kcal. Z rana odpuściłam sobie śniadanie. Na pobudzenie metabolizmu wypiłam zieloną herbatę. I później zjadłam obiad, jadłam z mamą. Wiedziałam, że ona zaraz wychodzi do pracy tak więc ociągałam się jak mogłam, aby przy niej nie kończyć. Ziemniaki w koszu, klopsiki odłożone. Właściwie to zjadłam pół nałożonej porcji. Dieta wypełni mi całe wakacje, najtrudniej będzie na obozie. Prawdopodobnie tam będę musiała najbardziej maskować niejedzenie za względu na to, że będzie dużo wędrówek górskich. Jak był obóz w zeszłym roku i szłyśmy na "spacer" (ok. 20 km do innego obozu) to naciskała kadra na śniadanie i aby zrobić kanapki na drogę. Tak więc teraz będą pilnować jeszcze bardziej :/
Dzisiejszy bilans:
ziemniaki- 100
klopsiki-100
=200 kcal/500 (or less)
To jeszcze nie koniec. Zaraz zrobię sobie jakieś placuszki/płatki/owsiankę. I jeszcze planuję na kolację serek wiejski, chyba, że wrócę o domu po 19.
Trzymajcie się kochane :*

6 komentarzy:

  1. Póki co jest super, oby jak najdłużej. Na obozie skoro będziecie tak dużo chodzic to śniadanie jedz normalnie, z resztą da się radę ;> Powodzenia, trzymaj się <3

    OdpowiedzUsuń
  2. na obozie jedynie co to musisz pamiętać żeby nie ulegać pokusom takim jaki czekoladowe batony,ciastka czy lody :) jeśli będziesz jadła normalnie śniadanie obiad i kolacje i dużo wędrowała to spokojnie schudniesz :) ew. możesz mniejsze kolacje zjeść niż rówieśnicy i będzie dobrze, pij dużo wody, miej butelkę obok siebie :) a nie ulegniesz pokusom :) najlepiej wodę z cytrynką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci idzie, trzymaj tak dalej! A na obozie dasz sobie radę, spokojnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. BRAWO!!! Oby tak dalej kochana :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie Tobie idzie! Bilans wspaniały. Na obozie lepiej jedz te śniadania i wgl, żebyś nam czasem nie zasłabła! Tak czy siak je spalisz, a nawet będziesz jeszcze na minusie, kiedy będziesz chodzić po górach i wgl. Grunt nie ulegać pokusow, typu słodkości. Trzymaj tak dalej! Powodzenia:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie Ci idzie :). Gratuluję, mi też wakacje wypełnią resztę wakacji .. Trxymaj się :*

    OdpowiedzUsuń