poniedziałek, 1 września 2014

Bez zmian

Witajcie :)
Moja klasa pozostaje bez zmian. Trochę tego żałuję nie lubię wyjątkowo 4 osób. Jedna miała odejść w związku z przeprowdzką, niestety zostaje. Ona i ten jej tygodniowy makijaż (polega na nałożeniu w poniedziałek a w kolejne dni tygodnia tylko dokładania mascary i fluidu). Ale cóż, mówi się trudno i się żyje dalej. Niektóre koleżanki/przyjaciółki widziałam pierwszy raz od zakończenia. Nie wiem o czym mam wam pisać, więc nie przedłużam.
Bilans:
kanapka z jajkiem i serem-177
placki ziemniaczane-141
z jogurtem-40
jabłko-50
=408 kcal
Tak tego malutko. Mam nadzieję, że to nie skończy się napadem jutro. Placki zjadłam tylko 4, malutkie. Ważyły 85g. Według ilewazy.pl jeden ma ok. 50g. Czyli placki były naprawdę małe. Jeszcze wam się pochwalę, że skończyłam skakać z Porto do Madrytu. Mam nadzieję, że zapał do pracy mnie nie opuści c;
Trzymajcie się :*

5 komentarzy:

  1. Świetnie kochana! Trzymaj tak, a szybko osiągniesz cel! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. też korzystam z ilewazy.pl :D piekny bilansik ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że się te osoby nie wypisały XD Klasą się nie stresuj, idzie Ci świetnie. Trochę mało jak na Twoje zasady, ale lepiej mniej niż więcej. Trzymaj się, oby tak dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba każdy ma w klasie jakas tapeciare xD
    Bilans piękny < 3

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie mało jesz, nie boisz się o swoje zdrowie?

    OdpowiedzUsuń